Zaloguj się
38 produkty

Sneakersy i buty Nike SB Dunk Low

Przesuń niżej
Przesuń niżej

Dunk Low

Słodko-gorzka opowieść o porażce i zwycięstwie. Po nieudanych próbach w '90s, kiedy Nike próbował przeniknąć na nowy rynek, Reese Forbes, Gino Iannucci, Richard Mulder i Danny Supa, profesjonalny zespół skate'ów, przyszedł na ratunek nazwie Nike na początku nowego tysiąclecia. Stworzyli sneakersy, które przekonają zarówno społeczność skate'ową, jak i ogół sneakerheadów. Model bazuje na klasycznym modelu b-ball Dunks autorstwa projektanta Petera Moore'a. Nowa technologia zastosowana tutaj to Zoom Air na pięcie buta wraz z dużym wyściełanym językiem dla większego komfortu. Wreszcie, Nike oferuje wygodne i wygodne trampki do skateboardingu. Decyzją tysiąclecia było wypuszczenie modelu w ograniczonej liczbie tylko w ekskluzywnych sklepach. To strategiczne posunięcie wywołało niesamowity szum, skutkujący niekończącymi się kolejkami, które wyjątkowo przerodziły się w zamieszki.

Nike SB

Pomysł na Nike SB został zainspirowany dwoma kluczowymi wydarzeniami pod koniec 1990s roku - odrodzeniem popularności skateboardingu i wydaniem Nike Dunk , butów do koszykówki, które deskorolkarze zaczęli przyjmować ze względu na ich konstrukcję i trwałość. Nike SB oficjalnie wprowadzony na rynek w marcu 2002 roku z czterema początkowymi Dunk Low Pro wersjach kolorystycznych. Oznaczało to dedykowane wejście Nike na rynek skateboardingu. Nike SB współpracowała z wieloma profesjonalnymi skateboarderami, takimi jak Paul Rodriguez, Stefan Janoskii Eric Koston, aby stworzyć charakterystyczne modele butów dostosowane do ich indywidualnych stylów jazdy na deskorolce. W 2023 roku marka wprowadziła kolejną kolaboracyjną sylwetkę Dunk z Yuto Horigome - zwycięzcą pierwszych igrzysk olimpijskich w skateboardingu. Jego oddanie skateboardingowi skłoniło Nike SB do uruchomienia dedykowanej aplikacji o nazwie "Nike SB", aby zaspokoić potrzeby społeczności skateboardingowej. Aplikacja zapewnia treści związane ze skateboardingiem, wiadomości i premiery produktów. Marka znana jest z kreatywnych i unikalnych motywów dla sneakersów. Niektóre motywy obejmowały sieci fast foodów, takie jak McDonald's i Starbucks, a także współpracę ze skate shopami i artystami.